Indmeldelsesblanket

Velkommen i Maskinmestrenes Forening!

Vi er dimittendorganisation for maskinmestre og skibsofficerer, og fungerer som faglig organisation for flere end 15.000 medlemmer. Vi glæder os til at byde dig velkommen i vores stærke, faglige fællesskab, uanset hvor i din maskinmesterkarriere du er.

Vi har tre medlemstyper. Du er studerende, når du er i værkstedspraktik eller læser på en maskinmesterskole eller et maritimt uddannelsescenter. Du er aktiv, når du er færdiguddannet, og indtil du går på efterløn eller pension – herefter er du senior.

• Studerende kr. 114 - pr. kvartal
  • Erhvervsaktiv kr. 585 - pr. kvartal - fra 1/7-2024 ændres dette til kr. 610 pr. kvartal
  • Senior kr. 144- pr. kvartal

Udfyld venligst de angivne oplysninger i indmeldelsesblanketten. Når din indmeldelse er godkendt, vil du modtage en opkrævning.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på 3336 4920 / mf@mmf.dk.

Tilføj ansættelse

Alle skal udfylde ansættelsessted. Er du:

Studerende - vælg din skole i ansættelsessted og din forventede kandidatdato i slutdato.
Aktiv - vælg enten "ledig" eller nuværende job i ansættelsessted.
Senior - vælg efterløn eller pension i ansættelsessted (ønsker du overgang fra aktiv til en seniorordning, send mail til: mf@mmf.dk)

Angivelse af ansættelsessted er koblet op på vores interne database. Placér markøren i feltet ‘Ansættelsessted’ og begynd at skrive. Systemet søger automatisk efter virksomheder, som allerede er oprettet i databasen.

Kan du ikke finde dit ansættelsessted?
Så udfyld i stedet en ændringsblanket via linket HER.

Ansættelsessted
Ansættelsesdato